Söndagsbrunch på Boulebaren.

I söndags hade jag planer på att äta mycket. Så jag tog på mig min nya, stora skjorta från Monki och ett par lösa byxor och cyklade ner till stan.
 
Till Boulebaren. Jag skulle gå på brunch!
 
Med dessa fina! Jaana, Johanna, Amanda och Desirée.
 
Jag hade aldrig varit på Boulebaren tidigare. Varken till brunch, middag eller för boulespelande. Men det var riktigt mysigt och fint!
 
Vi högg in på maten! Buffén var såå stor och det fanns massvis med gott.
Som ni ser! Jag fick hejda mig, hade kunnat äta hur mycket som helst.
 
Tjej sjukt peppad på att få äta.
 
Till efterrätt gjorde jag en gigantisk våffla med supermycket grädde, sylt och nutella. Precis som det ska vara.
 
Vi åt mycket och länge tills klockan nästan blev tre. Då gick vi en sväng på stan innan jag cyklade hem och somnade på soffan pga så mätt. Finfin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0