Vecka 19.

Hejhej! Ursäkta för jättesen bloggning. Tiden har bara sprungit iväg idag. Hur mår ni? Jag mår bra! Mycket bättre. Det är ju så med ångest. Man måste bara lokalisera det och bryta ner det, andas lite och låta det ta sin tid. Min helg har varit riktigt mysig och fin, inlägg om den kommer senare. Vi börjar som vanligt veckan med att kika vad jag kommer göra i dagarna!
 
Tisdag och onsdag: Eftersom hela måndagen redan är förbi hoppar vi direkt till tisdag. Imorgon och onsdag ska jag fixa lite smått hemma efter jobbet. Jag skall springa, städa lite och blogga. Mest sådant.
 
Torsdag: På torsdag ska jag och Jenny ut och promenixa i Slottsparken efter jobbet. Vi ska titta på tulpanerna i Slottsträdgården och catcha up lite.
 
Fredag: På fredag har jag och Dan inget inplanerat än så länge. Det blir nog middag och fredagsmys hemma. Älskar att avsluta veckan så.
 
Lördag: På lördag är det Eurovision och vi har vårt årliga häng hemma hos Carro där vi tittar på finalen. Skall bli mysigt!
 
Söndag: Vilodag!
 
Och så kommer den här veckan att se ut. Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0