Fredagskaffe och Idol.

 
Vilken fin dag det blev! Jag slutade redan klockan 15 idag, fixade min cykel som hade fått punktering och mötte sedan upp Regina för en fredagskaffe. Alltså denna fina människa, hon ger mig så mycket energi! Blir alltid så glad när vi hinner ses. Idag drack vi vaniljlatte och pratade om livet. Vi hinner alltid plöja så många samtalsämnen fast att vi bara ses i en och en halv timme? Haha!
 
Efteråt mötte jag upp Dan, handlade inför Halloweenfesten imorgon och tittade på Idol. Vem tror ni åker ut ikväll? Jag hoppas att Hanna, Jemima och Chris får stanna kvar i alla fall. Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Regina

Åhhh detsamma <3 <3 <3 Haha, eller hur gör vi! Inte tyst en sekund ;) Ses imorgon!

2017-11-03 @ 22:58:01
URL: http://egoinas.se
Postat av: Maria

Hej hur målar du dina ögonbryn dom är jättesnygga.

2017-11-04 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0