Halloween 2017

Ett skepp kommer lastat med jättemånga bilder från vår Halloweenfest! Jag har nu äntligen gått igenom dem och redigerat lite. Det är ganska många suddiga och utfrätta bilder, det var ju så svårt med ljuset! Men nåväl. Jag och Dan fixade och trixade hela dagen inför att gästerna skulle komma klockan 18.
 
Vi gjorde två snacks- och bålbord och dekorerade hela lägenheten. Vi flyttade soffbordet och tryckte upp fåtöljen mot väggen så att det skulle bli lite mer yta att röra sig på.
 
Klockan 18 ringde det på dörren. Gäster! Yey! Regge och Frédéric var pirater.
 
Jag var en röd ängel som ni vet och Dan var präst!
 
Det började anlända fler.
 
Som Sarah och Niclas, som var prinsessa och groda. Så fint!
 
Markus var cowboy och Micke var Jokern.
 
Ruben var pluggis och hans flickvän Ida var en enhörning.
 
Alice var Pennywise i IT och var SÅ bra. Alltså så klockren med så lite smink. Helt galet.
 
Alex var en french toast.
 
Ralle var sjukt läskig? Haha.
 
Mina småbröder var typ Ghosthunters, haha.
 
Regina och jag!
 
Pontus var Chef Ramsey.
 
Vi minglade och klättrade på möbler(?).
 
Vi dukade av köksbordet och flyttade ut det – dags för beerpong!
 
Hejarklacken!
 
Det gick sådär tyckte Sarah.
 
Lina och Lars anlände! Lina var häxa och Lars var utklädd till Martin Timell. När vi frågade Lars hur sjutton han tänkte svarade han att han ville vara något av det läskigaste som finns i det moderna samhället. Ändå bra argument.
 
Emma och Camilla!
 
Lillebror Christoffer och Johanna.
 
Princess Leia, en nörd och en vägkon. Bra gäng!
 
Sös var Castiel i Supernatural!
 
Princess Leia och Han Solo.
 
Des var en seriefigur och Amanda var en srirachasås.
 
I köket hittade jag ett litet Luciatåg och en prinsessa.
 
Vi avslutade kvällen med att ge ut priser (Captain Jack Sparrow vann!), massvis med dans och en omgång beerpong till.
 
Fantastisk kväll med fantastiska personer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0