Lista: Mål, planer och drömmar.

 
Mål att uppnå
Kortsiktigt: Spara pengarrr till vår USA-resa. Skriva lite på något (såsom bloggen) varje dag så att jag kan bli bättre på mitt språk och inte tappa skrivargnistan.
Långsiktigt: Jobba ihop ett ordentligt sparkapital som kan gå till spännande framtida saker. Någon gång ge ut en himla bok.
 
 
Planer
Innan årsskiftet: Fira Thanksgiving, jul och nyårsafton med fina personer. Åka till Prag och turista. Gå på Star Wars-premiären och på födelsedagsfester. Ha roligt massor helt enkelt.
2018: Resa, jobba och gå på två bröllop är än så länge inplanerat för 2018. Men kommer såklart innehålla så mycket mer.
 
 
Drömmer om
Till 2018: Att få göra världens röjarresa i USA och besöka alla platser jag har på min lista. Att utvecklas på jobbet. Att få fortsätta vara så lycklig och kär som jag varit 2017.
Långsiktigt: Att bli författare och att få bo utomlands ett litet tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0