Torsdagslistan om allt möjligt.

 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Min mamma och pappa hade Christoffer som favoritpojknamn, så om jag eller min syster hade blivit pojkar hade någon av oss hetat det. Nu fick de ju två söner efter oss, så min ena lillebror heter ju det :)
 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Alltid 06.00, men går nästan aldrig upp innan 07.00.
 
Hur många resväskor äger du?
Haha, en? Ska man ha fler kanske?
 
Vad gör du exakt just nu?
Just exakt när jag skriver detta inlägg är det onsdagkväll och jag ska snart sova. Tidsinställer ju inlägget så det inte ska eka så tomt här :) Men när detta inlägg faktiskt publiceras är jag hos tandläkaren. Hoppas det går bra!
 
 
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Haha, va? Umgås helst med personer jag älskar, oavsett om det är en hel barnfamilj eller ej.
 
Dagens planer?
Åka till tandläkaren, jobba, gå på yoga, äta middag, blogga, sova. Ja, ungefär så. Kul liv.
 
Helgens planer?
Ska på AW på fredag, fira Amandas födelsedag på lördag eftermiddag, äta middag hos mamma och pappa på lördagkväll och chilla på söndag. ÄLSKAR att hålla söndagar öppna. Vad känner jag för? Träna, strosa på stan, titta på en miljon serier? Möjligheterna är många!
 
Vad ser du mest fram emot i helgen?
Dricka vin... Haha, nej men hänga med fina personer och sova länge, länge.
 
Vad åt du till middag senast?
Laxfilé med rotmos och ugnsrostade morötter. Himla gott!
 
 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja såklart. Man är ju inte allas cup of tea liksom.
 
Är du blyg inför det motsatta könet?
Okej, är inte singel nu ju (kanske inte spelar någon roll?). Men jag är inte blyg pga att det är just killar eller tjejer, om jag är blyg så är det för att jag tycker en person är superintressant och inte vill skämma ut mig inför denna personen. Men det gäller både tjejer och killar.
 
Vad gjorde du för ett år sedan?
Bytte jobb! Sjukt att det redan är ett år sedan nu.
 
Diskar du din egen disk?
Haha, jag och Dan turas om att diska.
 
 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Alltså, jag har inte dejtat sedan 2008. Men tänker att det absolut inte borde vara så. Kul om man tar varannan gång eller varför inte bara betala för sig själv?
 
Vad har du med dig in på bion?
Cola Zero och någon form av gotte.
 
När sov du senast på golvet?
13 år sedan kanske?
 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sju, men helst nio.
 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Lite är jag väl, men vissa ord har jag gått runt och trott i hela mitt liv att det stavas på ett visst sätt och så får jag reda på nu att det inte gör det. Alltså mind blown! Har liksom alltid insisterat på att "till slut" har varit ett ord – "tillslut", men nix.
 
 
Vad är du allergisk mot?
Personer som tar energi.
 
Har du några tvångstankar?
Njae, men har många "rutiner" :)
 
Lista helt och hållet stulen härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0