Vecka 48.

 
Hej och god morgon! Är det bra med er idag? Jag vaknade upp med världens förkylning igår. KUL. Fick ställa in mitt spinningpass idag och tänker att jag bara ska ro om kroppen och boosta mig själv. Vill inte bli sjuk, hinner inte bli sjuk. Har för övrigt haft en väldigt intensiv helg. Hatar det egentligen, det känns som jag liksom inte hinner med mig själv och min vardag. Jag blir alldeles urlakad och tom efter en sådan helg, vill ju vara utvilad och pepp!
 
Men helgen har såklart varit rolig också, mer om det i andra inlägg :)
 
Den här veckan är annars relativt lugn med aktiviteter efter jobbet. På onsdag ska jag ta en kaffe med Regina och på lördag ska jag och Dan på julmarknad och glögghäng med Sarah, Carro och gänget. På fredag är det 1 december! Snart är det alltså julmånad! Måste julpynta och julstöka hemma.
 
Har ni haft en fin helg?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas du får tid för lite återhämtning i veckan iaf efter din intensiva helg 😘🤗 Här har helgen mest gått i ett: en partner som insjuknade i influensan ledde till många omstyrda planer, storstädning, världens tvätt-race och en hel del jobb också. Samt pyssla om sjuklingen såklart. Håller tummarna för att inte bli smittad... orkar inte :(

2017-11-28 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0