Det blir aldrig för kallt för blommigt.

Som det brukar bli sådär ett par dagar efter att lönen rullar in på kontot så får ett par nya klädesplagg hänga med mig hem. Jag tänkte att vi skulle kika på de som jag haft på mig i veckan.
 
I torsdags såg jag ut såhär. Skön och varm tröja från Lindex som har blivit min nya favorit! Passar både till jobbet och en mysig söndag hemma. Till det hade jag mina jeans från Gina och nya skor från Din Sko. Har äääntligen köpt nya skor! Köpte dessa i både svart och brunt.
 
Och i fredags var jag såhär tjusig! Jag älskar att vara fredagsfin. Fredagar är ju den bästa dagen på veckan och då är det kul att klä upp sig lite. Jag hade ny blus från Kapp Ahl, svarta jeans från Gina och (ej nya) skor från Din Sko. Blusen från Kapp Ahl har så fina trumpetärmar och härligt blåblommig. Vissa höjer på ena ögonbrynet och undrar om det inte är lite sent såhär års för blommiga tröjor. Men vet ni, det blir aldrig för kallt för blommigt.
 
Det kan man ha året om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0