Det senaste.

Vi river av den här onsdagen med en lista tycker jag!
 
Min senaste skärmdump:
Min lillebror skickade den här bilden i vår familjechat och jag var tvungen att spara ner. Haha alltså så söt. Jag dricker ju både kaffe och té.. och varm choklad såklart.
 
Mitt senaste klädköp:
Den här blusen från Gina Tricot som jag ska hämta ut ett paket med idag. Alltså kan Gina för det första sluuuuuta skicka massa rabattkuponger till mig? Och för det andra sluta med att komma ut med nya kollektioner hela tiden? Jag köper ju upp hela butiken. Ungefär som när Daniel Wellington kommer ut med nya klockor hela tiden. Jag hinner inte köpa den senaste förrän swish så har de lanserat en ny!
 
Min senast lyssnade podcast:
Lyssnade på Regina och Moas podd imorse! In och lyssna här.
 
Mitt senast skickade sms:
"Det ska bli gott med färs ikväll!" skickade jag till Dan i måndags när vi hade bestämt oss för att göra sojafärssås till kvällsmat. Haha älskar att mitt senaste sms var i måndags? Men jag skickar mest meddelande via messenger.
 
Mitt senaste inkommande messengermeddelande:
Sarah skickade en bild på sina fina presenter som hon fick igår på sin födelsedag <3
 
Senaste taggningen på Facebook:
Den här! Hur fin? Helena taggade mig och resten av tjejerna som var med på vår after work i fredags!
 
Senaste bilden tagen på mig:
Hade inte tagit en bild på mig på ett tag, så tog den här igår när jag skrev inlägget! Alltså bästa snapchatfiltret. Borde klä mig såhär Sailor Moon-liknande på Halloween.
 
Min senaste TV-serieobsession:
Säsong 2 av både Better Things och Riverdale är igång och jag tycker det är fantastiskt bra. Är det förresten någon som tittar på Grey's Anatomy säsong 14? Ingen? Nänä.
 
Min senaste använda emoji:
Apan som håller för munnen. Använder den hela tiden.
 
Min senaste anteckning i telefonen:
Handla: Dove, hårfärg, pepsi, bea kvarg, müsli, bönburgare.
Himla blandning!
 
 
Mitt senaste dyra köp:
Min fuskpälsjacka från MQ var nog mitt dyraste köp den här hösten.
 
Min senaste lästa tidning:
Räknas Resumés nyhetsbrev?
 
Min senast sedda film på bio:
IT var den senaste filmen jag såg på bio, men vi har köpt biljetter till den senaste Star Wars som går 13 december. Ska bli kul att se! Vill också se Home again med Reese Witherspoon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0