En fredag med fyra barstopp.

I fredags mötte jag upp Carro och Sarah efter jobbet. Vi hade en tjejkväll planerade och gick ner till Media Evolution City för att gå på deras after work.
 
Titta så fina vänner! Vi mötte också upp Dyvecke, Helena och Marie. När klockan var runt sju kände vi att det var dags att gå vidare och äta något.
 
Så vi gick till Malmstens Fisk & Kök på Saluhallen och beställde deras fisksoppa.
 
Marie, Dyvecke och Sarah!
 
Carro och Helena!
 
Sarah och jag. Fisksoppan var supergod, men sedan var vi sugna på kaffe och när klockan nästan var nio så var det dags att gå vidare.
 
Så vi gick till Paddys som var heeelt fullsmockat med folk. Vi beställde vars en drink och jag tog Kaffe baileys. Sedan gick vi vidare för det var så många otrevliga människor som hängde där.
 
Så vi gick till Gustavino på Stortorget istället. Mycket trevligare stämning!
 
Där tog vi vars ett glas vin, åt lite ost och pratade om livet. Så som man gör när man har fina, starka, intelligenta tjejkompisar.
 
När klockan var tolv kramade vi varandra hej då och tog bussen hem igen. Jag var ensam hemma och hade ingen som kunde hjälpa mig fotografera min frisyr, så jag fick ta selfiebilder. Men ville så gärna visa min Blondinbella-bun!
 
 Scarfsen kommer från Stockhlm. Sedan sov jag sött efter en så fin fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0