En prickig klänning och en ny höstjacka.

Ett skepp kommer lastat med ett ordentligt outfitinlägg! WOHO. Nu jäklar har jag tagit mig tid till att ta foto utomhus, med en fotograf (okej en Dan) samt med kamera istället för mobil. Vi kikar!
 
Den här klänningen köpte jag förra veckan på lunchen. Den är från Bikboks samarbete med Elsa Hosk och jag cyklade till affären samma dag som den släpptes bara för att hinna köpa innan alla tog slut. Jag hann! Så nöjd.
 
Den är i alla fall mörkblå med vita prickar, hög krage och ett svart band knytet i halsen. Kände mig mycket fin i den och tror vi kommer hänga mycket i höst. Klänningen finns HÄR.
 
I det HÄR inlägget visade jag två jackor som jag hade provat och att jag köpte en – och det blev den här!
 
Den är från MQ och ni hittar den HÄR om ni vill kika mer. Tycker att den är fin till jeans och stövlar, och är dessutom så varm och mysig. Man ska dock inte ha den när det ösregnar ute (som jag råkade göra igår..). Såhär såg jag ut hur som helst ut i lördags när jag var på 20-års kalas, men mer om den kvällen i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0