Fredag, La Roche och Regina.

När klockan slog 17 i fredags stängde jag ner datorn och spatserade in till stan.
 
För att möta den här fina! Jag och Regina hade planerat AW och jag hade längtat hela veckan. Vi gick till La Roche på Lilla Torg för tapas.
 
Vi började såklart med ett glas cava medan vi gick igenom deras meny. Jag kan verkligen rekommendera La Roche, SÅ goda tapasrätter! Vi beställde in friterad manchego med tomatsalsa, vitlöksbröd..
 
...och calamares! Det är obligatoriskt för mig att äta friterade bläckfiskringar på tapasrestauranger.
 
Hej från mig! Hade på mig en ny skjorta från Gina Tricot.
 
Haha, så viktigt att fotografera till bloggarna/instagram <3
 
 Sedan beställde vi in vars en kaffedrink innan det var dags att traska hem igen. Så fint fredagshäng! Jag är så glad att jag har en sådan här fin vän, som lyssnar och förstår precis vad man menar. Som är så intelligent och öppensinnad. Det är sådana vänner som gör allt så mycket bättre!
 
Fredagen avslutades med att jag mötte upp Dan på Malmö Central och sedan hängde i soffan framför TV:n resten av kvällen. Perfekt avslutning på en intensiv vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0