Oktober 2016.

I oktober för ett år sedan:
 
Såg jag ut såhär.
 
Jobbade jag fortfarande kvar på Eminent Reklambyrå men hade sagt upp mig.
 
Jag var på kalkonmiddag hemma hos mina föräldrar och mamma hade findukat <3
 
Jag köpte min andra DW-klocka och var så nöjd och glad. Inte visste jag då att jag skulle skaffa mig en egen liten samling sen.
 
Jag var på AW på Vigårda med Sarah och Johanna.
 
Fredagsklädde mig i svart klänning från Filippa K och matchade i ett nytt nagellack från Essie.
 
Vi hade spelkväll med Markus, Elin, Micke och Ralle. OH så mysig kväll detta var!
 
Malmö visade upp sig från sin bästa sida och bjöd på härligt höstväder.
 
Jag hängde mycket med dessa tre! <3 Sarah, Niclas och Dan.
 
Och så firade vi Sarahs födelsedag med en drinkkväll!
 
Vilken fin oktober det var! Blir den lika bra i år tro? Ja, klart.

Kommentarer
Postat av: Felicia

älskar din klocka :D

Svar: Tack! :)
Sofie Strandberg

2017-10-12 @ 09:23:46
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0