Vecka 43.

 
Gooood morgon! Hej och välkommen vecka 43! Hoppas allt är bra med er idag. Jag hade en superhärlig helg som avslutades med en riktig myssöndag. Idag är det måndag igen, är det inte galet hur snabbt veckorna går? Speciellt helgerna. Det hinner inte bli fredag förrän helgen sedan är över. Jag tycker mest det är jobbigt för jag hinner inte ta in hösten riktigt. Jag tycker så mycket om hösten och allt som händer, men snart är det redan november och plötsligt kommer det vara jul, nyårsafton och sedan vår igen. Äsch, nu kanske vi inte ska gå händelserna i förväg riktigt.
 
Vi börjar i alla fall den här måndagen med ett veckans schema!
 
Måndag: Idag börjar jag faktiskt veckan ganska lugnt. Jag ska jobba och sedan gå hem och laga sojafärssås. Ska bli gott! Kanske kan ta en liten kvällspromenad också.
 
Tisdag: Imorgon är det dags att sätta igång med träningen igen. Jag har ju varit förkyld så länge, men nu mår jag bra och tycker det är dags. Jag börjar med ett spinningpass. Alltid lika svettigt och härligt. Sedan hem och ta det lugnt i soffan.
 
Onsdag: På onsdag efter jobbet ska jag gå en snabb vända på stan, annars inget särskilt inplanerat.
 
Torsdag: På torsdagkväll har vi ett byråmöte på jobbet, som vi brukar ha en gång i månaden. Sedan hem och torsdagschilla i soffan.
 
Fredag: Jag och Dan ska ha fredagsmys. Jag älskar att börja helgerna såhär! Middag i soffan framför Idol och sedan lite olika TV-serier. Så mysigt.
 
Lördag: På lördag ska jag och Dan hem till David och My. Det ska bli så mysigt! Vi ska äta middag och gosa med deras bebis Kalle. Mysigt!
 
Söndag: Och på söndag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig! Yey! Behöver verkligen det. Blir nog ungefär som vanligt, tror inte jag går wild and crazy direkt. Men vi får väl se!
 
Så kommer min vecka att se ut. Rätt bra om jag får säga det själv. Har ni något roligt inplanerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0