Daniel Wellington: Classic Petite Durham

Så surprise, surprise jag har en ny klocka! Eller nej, jag har ett nytt klockarmband. Jag har använt det här vita hela sommaren och kände att jag ville fräscha upp klockan lite inför hösten.
 
Så för ett par veckor sedan beställde jag ett nytt armband på Daniel Wellington till min klocka Classic Petite och en sådan här lite söt ask anlände i mitt brevutkast!
 
Tadaaa! Titta så fin!
 
Armbandet heter Durham och är liksom vintage ljusbrunt. Perfekt nu till hösten!
 
Såhär ser den ut på! Hur smart att man kan byta ut ett armband? Helt plötsligt känns det som en helt ny klocka! Jag ska defintivit beställa endast armband fler gånger. Älskar förövrigt 32 mm-uret. Perfekt storlek på handleden! Kika mer på klockan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0