En helguppdatering.

 
Hejhej! Allt bra med er idag? Det är lördag! Jag älskar lördagar. Jag håller för tillfället på att göra mig i ordning och ska snart ner till stan för att träffa Sarah. Ni kanske undrar hur allt egentligen går, hur var Robins och har jag tränat massor inför Midnattsloppet ikväll?!
 
Jag gick aldrig på Robins, jag stannade på mitt jobbs kräftskiva istället. Och nej, jag har inte tränat alls inför Midnattsloppet eftersom jag tillslut aldrig anmälde mig. Är det inte konstigt hur det kan bli så, man bara bestämmer sig helt plötsligt för att man inte vill. Samtidigt är det ju faktiskt min rätt som människa att kunna ångra mig. Skönt att livet är så ändå.
 
Idag ska vi annars hänga hemma, titta på film och äta god mat. Jag ska blogga också, skriva listinlägg och visa bilder från torsdagens kräftskiva.
 
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0