Hej fredag!

 
God morgon! Hoppas allt är bra med er idag. Det är ju fredag! Är ni fredagspepp? Jag är ganska. Igår hade jag en så himla dålig dag. Saker gick liksom inte alls som jag ville. Är inne i den där "jag är så himla dålig och ful"-tiden i månaden som alltid kommer som ett brev på posten. Vet ni vad jag brukar göra då? Bara släppa allt och vara snäll mot mig själv. Gå hem, vägra blogga, vägra göra något vettigt och gå och lägga mig tidigt. Allt hjälper med sömn och dagen efter brukar det vara mycket bättre.
 
Igår skulle jag dock gå på två shoppingevent som såklart resulterade i att jag inte hittade det jag ville ha utan köpte något jag absolut inte ville ha. Idag ska jag returnera det. Så konstigt att man gör så. "Det jag vill ha är slut så köper de här byxorna i den här illröda färgen istället, jag vill egentligen inte ha dem men är de på rea så är de".
 
Ikväll ska jag i alla fall dricka vin, hänga med fina personer och äta massvis med skaldjur. Bättre kan det ju inte bli. Imorgon har vi inget särskilt inplanerat och på söndag ska vi till mina svärföräldrars stuga. Hoppas det är fint väder då, det här ständiga regnet är ju så tråkigt.
 
Har ni något kul ni ska göra?

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Hoppas att du haft en fin helg i alla fall ❤️❤️

2017-09-10 @ 13:21:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0