Lördagsmiddag hos Elin.

I lördags tog jag på mig min nya blus från Gina och en flaska vin under armen och tog bussen till Löddeköpinge. Jag var hembjuden på finmiddag hos Elin!
 
Carolina var också där!
 
Fina Elin! Det var ett tag sedan vi sågs och vi hade så mycket att prata om! <3
 
Elin hade findukat och färgtemat var bland annat orange.
 
Förrätten serverades och vi slog oss till bords. Här har vi Ida!
 
Till förrätt fick vi toast skagen. Så gott! Älskar det och tröttnar aldrig.
 
Till varmrätt serverade Elin kallskuret med fläskfilé och olika frukter, potatisgratäng och olika såser.
 
Och kvällen avslutades med nutellapannacotta och finfina drinkar.
 
Vid 01-tiden skulle jag ta bussen hem och jag tvingade Ida, Elin och Camilla att följa mig till bussen eftersom det tydligen springer runt män utklädda till clowner i byn?! Alltså, vad händer? Men stort tack bästa Elin för en så fin kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0