Min helg förkortat i fem bilder

Jag har nästan inte dokumenterat någonting i helgen. Herregud! Detta händer aldrig. Jag som gjort så många roliga saker? Ätit tacos med fina kompisar, gått på kalas och varit på utflykt. Ändå blev det bara ett par mobilbilder tagna. Vi kikar på dem ändå tycker jag!
 
När klockan var 17 i fredags mötte jag upp Dan och så satte vi oss på en uteservering precis vid mitt jobb. Vi tog en öl/cider och sedan köpte vi pizza på Doc Piazza vid Dockan. Resten av kvällen hängde vi hemma och tittade på Morden i Sandhamn. En lugn och välbehövd fredagkväll.
 
Inte en enda bild tog jag under lördagen, men jag hittade den här postern på Instagram som jag så så gärna vill ha. Den är från Jessica Hallbäcks webbshop. Jag har nämligen en idé om att göra om vårt kontor och tänkte att den här postern kunde få pryda den ena väggen. Vi får se.
 
Mina föräldrar fyllde år förra veckan, båda två faktiskt! Vi syskon har tänkt bjuda dem på middag ute en kväll som födelsedagspresent. Jag träffade mamma och pappa igår och då fick de ett fint kort med lite information om den kommande kvällen.
 
Och så kanske höjdpunkten på hela helgen – Alex och Sigges livepoddshow i Lund! Dan fick biljetter till showen av mig i födelsedagspresent och igår var det dags. Jag tyckte att det var helt fantastiskt. Deras material är så välgenomtänkt och väldigt aktuellt.
 
Mycket bra söndag och en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0