Vecka 15

Femton veckor in i 2018. Det är april och äntligen har värmen börjat krypa sig på. Idag ska det bli upp till 18 grader här i Malmö, nästan som svensk sommar. Det får gärna vara såhär nu. Ångesten börjar lätta och jag kan andas igen. Ibland är allt som behövs lite D-vitamin.
 
Helgen har varit fin. Jag har mest umgåtts med härliga personer, varit ute mycket och sovit ut ordentligt. I fredags såg vi A Quiet Place på bio, och den rekommenderas verkligen! De pratar nästan inte alls i hela filmen eftersom det finns något mystiskt runt omkring som reagerar på ljud. Mycket spännande och bra.
 
I veckan har jag inte mycket inplanerat förutom jobba, gå på spinning och yoga och hänga hemma. På fredag åker jag, Dan och min familj upp till Stockholm för en weekend! Min kusins son ska döpas och vi ska åka upp och hälsa på. Det ska bli så mysigt att byta stad i ett par dagar, umgås med släkt och familj, gå på restauranger och strosa i stan. Hoppas det är vår i Stockholm också.
 
Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0