Vecka 16.

Hej på er! Hoppas ni har en trevlig måndagkväll.
 
Det blev ett väldigt sent veckans-inlägg idag. Vi var hemma i Malmö klockan åtta på kvällen igår och sedan somnade jag mycket tidigt. Det har varit en jättefin Stockholmshelg, självklart får ni se bilder senare!
 
Men den här veckan då? Idag har jag bara tagit det lugnt, lagat mat och gått en snabb runda på stan. Nu tittar jag på repriser av Wahlgrens Värld och äter glass. Rätt fin måndag.
 
Resten av veckan ser ut såhär: träffa Sarah H på kaffe, gå på spinning, på lördag kommer David och My över på middag och på söndag ska jag och Dan på Alex och Sigges livepoddshow i Lund. Dessutom fyller både min mamma, pappa och Dans brorsdotter Tova år den här veckan! Massvis att göra med andra ord, men det är bara roligt.
 
Hoppas ni har haft en bra helg och att ser fram emot en ny vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken mysig vecka du har framför dig! 🌟

Svar: Ja, känns som den kommer bli bra :) Hoppas du får en fin vecka!
Sofie Strandberg

2018-04-17 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0