Vecka 17

Vecka 17! Snart är 2018 myndig och då jäklar är det nästan sommar.
 
Vilken fin helg det har varit. Vi har haft runt 15-16 grader här i Malmö, så vi har torkat av yttermöblerna och suttit på balkongen lite. Så stor vår lägenhet känns helt plötsligt, när man kan öppna upp och ha ett extra rum bara sådär. Om det fortsätter såhär tänker vi göra balkongen säsongsredo, köpa lite nya blommor och ställa i ordning ordentligt. Hoppas!
 
Om cirka en vecka ska jag springa Vårruset med jobbet. Jag är taggad men har inte alls kommit igång med min löpning. Jag skjuter upp det hela tiden och känner inte alls för det. Tror det är tanken på att börja utomhusträna igen som är lite jobbigt. Men jag vet att den känslan släpper efter 2-3 gånger och sedan kör jag bara. Tycker också att det är viktigt att inte tvinga sig till något man inte vill. Gör jag det så gör jag, helt enkelt.
 
De närmsta dagarna har jag annars inga större åtaganden utanför jobbet. På lördag ska jag på min kusin Thereses 30-års fest i Bromölla och det ska bli superkul! Ska krama om släkten extra mycket.
 
I veckan är det dessutom ett par serier som har säsongspremiär! Både säsong 2 av Westworld och Handmaid's tale börjar i veckan. Två riktiga pangserier som jag är väldigt taggad på. Dessutom släpps det sista avsnittet av Gråzon på C More på torsdag! Följer ni någon av dessa serierna? Gör det annars!
 
Hoppas att ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0