Desse 30!

Förra lördagen (alltså för över en vecka sedan.. vet, ligger lite efter med blogginläggen) firade vi att min fina vän Desirée fyllde 30! Hon hade storfest i en lokal vid Slussen här i Malmö.
 
Soligt, varmt, fina kompisar och en fantastisk terrass.
 
Titta bara. Malmö <3
 
Johanna, Amanda, Desirée och jag!
 
Desirée hade pimpat lokalen med lappar och ballonger.
 
I köksluckan kunde man hitta finfin mat.
 
Såsom aptitretare med rom och parmesan samt rödbeta och chèvre.
 
Till förrätt blev det skagen buns.
 
Och till varmrätt högrevsburgare. Mums!
 
Amanda!
 
En varm, hungrig och pepp Sofie. Klänning fyndad på Mangos sommarrea.
 
Efter middagen blev det dags för quiz med filmmusik. Desirée är bäst på quiz! Vårt lag kom trea, tyckte ändå det var bra.
 
Sedan dansade vi, drack bloody mary-shots, vimlade runt och pratade om livet och vänskap.
 
Denna person!! Fantastisk på så många sätt.
 
Klockan fyra på morgonen cyklade jag och Dan hem genom ett sömnigt Malmö. Vilken kväll och vilken fest! Tack bästa Desirée och grattis till dina 30 år. Det är nu livet börjar, visst känner ni peppen?

Kommentarer
Postat av: Des

ÄNTLIGEN kom inlägget 😍 Så fint du skriver om mig. Du är också fantastisk Sofie! ❤️ Så fina bilder! Vill göra om alltihop igen 🙌😍

Svar: Haha, ja var gaaaanska många bilder att gå igenom xD OH finaste! Jag med!!
Sofie Strandberg

2018-08-07 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0