Fredag: Dagen efter julfesten

Goood morgon!
 
Igår hade vi julfest på kontoret. Jag var ändå hemma i vettig tid, men man är ju lite trött som sig bör. Jag och min kollega Eva höll i julfesten och vi handlade, bakade, förberedde lekar och beställde catering.
 
Jag hade beställt smörrebröd från ett ställe som heter Chilla P här i Malmö. De var goda! Bra och roliga smaker.
 
Fördrinken var en blandning av glögg med smak av limoncello och rosmarin samt prosecco.
 
Vi hade jultema och alla fick tolka det hur de ville, men bäst klädd fick pris. Stina hade klätt ut sig till julstjärna! Alltså hur fint?! Hon fick 2:a-pris. 1:a-pris fick vår ekonomichef Lisa som var utklädd till Moses, haha.
 
Jag hade en klänning från Kapp Ahl och diadem med en julklapp på, haha.
 
Men nu är det fredag! Ikväll ska jag träffa Regina på en kaffe och sedan är det tacosmys och Idolfinal hemma. Imorgon ska vi till Sölvesborg och fira att min kusin Hampus fyller 20 år, det ska bli så mysigt.
 
Har ni några planer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0