Topp nio instagrambilder med mest likes 2018

 
Dags för en "årets-lista"! Varje år kollar jag vilka topp 9 instagrambilder som fått flest likes via den här hemsidan. Jag blir så nostalgisk när året sammanfattas i olika listor. Det är roligt att kika på allt fint som har hänt och det får en att tänka på allt fint som kommer.
 
Nr 9: En bild från min födelsedagsmiddag där vi spelade proseccopong. Min bildtext var "Dör proseccotrötthetsdöden. But yesterday was fun.", haha!
 
Nr 8: På åttonde plats kom den här roliga bilden från Sarahs och Niclas bröllop. Vilken fantastisk kväll det var!
 
Nr 7: Den här bilden är från vår första dag i Rom. Jag lade upp en bildkavalkad i ett och samma inlägg och skrev att vi hade det bra.
 
Nr 6: En bild från semestern som jag lade upp när jag hade börjat jobba igen. "För ett par veckor sedan när jag fortfarande hade semester, var på 30-års fest och åt hamburgare framför en av Malmös finaste utsikter" skrev jag till den.
 
Nr 5: En bild från Vårruset 2018. Publicerade denna bild tillsammans med min löptid på 29 minuter. Blir alltid extra nöjd när jag lyckas springa 5 km på under 30 minuter. Och tydligen tyckte ni också att jag var grym!
 
Nr 4: På fjärde plats kom en bild på mig och Dan från Sarahs och Niclas bröllop. Oh, jag kände mig så fin i den brudtärneklänningen! När ska man använda den igen?!
 
Nr 3: På tredje plats kommer ett inlägg som jag lade upp på min och Dans 10-års dag! Jag skrev en liten kärleksförklaring och postade både gamla och nya bilder i inlägget. Ni hurrade såklart <3
 
Nr 2: På plats nummer 2 kom mitt och Dans Save the date-kort som jag lade ut när det var exakt 1 år tills vi skulle gifta oss. Det var första gången jag pratade om vårt bröllop på Instagram. Fick många fina grattis-kommentarer i det här inlägget!
 
Nr 1: På första plats med hela 169 likes och 41 kommentarer kommer bilden på brudklänningen som jag nästan köpte men aldrig gjorde. Den var fantastisk, men det kändes inte rätt. Däremot bestämde jag mig för och köpte en annan klänning den kvällen!
 
Årets topp 9 instagrambilder andas kärlek och sommar tycker jag, känner ni detsamma? På instagram heter jag Guuldfish, följ mig gärna där!
 
För att se tidigare år:

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0