Tre juloutfits

22 december: I lördags firade vi jul hemma hos mamma och pappa med alla mina syskon och deras respektive. Det var så mysigt och längesedan vi samlades hela familjen. Dagen till ära bar jag en ny klänning från & Other Stories som är grön med leoparder på. Tycker den är så fin och skön! Matchade med rött läppstift som sig bör när det är jul.
 
23 december: På lillejulafton firade vi hemma hos Dans storebror tillsammans med Dans bröder och deras familjer. Vi åt kalkonmiddag och hade så mysigt. Jag hade på mig en prickig klänning med halv polokrage från Warehouse och satte upp gårdagens lockar i en toffs.
 
24 december: Självaste julafton! Vi firade hemma hos mina föräldrar i Löddeköpinge igen, fast utan en del av syskonen och med min mormor och moster. Hade en ny klänning från Warehouse som jag köpte på rean. Ni hittar den här på Zalando! Obs, att den är stor i storleken. Matchade i alla fall med donut och ett nude rosa läppstift. "Så satte jag ofta upp håret när jag var ung" berättade min mormor <3
 
Hur alla julfiranden var får ni se i separata inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0