Vecka 49

Höll på att skriva god morgon men insåg att det är kväll.
Jag vaknade med svidande ögon imorse och fick lägga eyeliner på svullna ögonlock. Det är så det kan bli när man gråter en del kvällen innan. 
 
Men hörni, ny vecka och nya tag. Den här veckan ska jag fokusera på jobbet och att vila ut. På onsdag ska jag på pilates och på torsdag har vi julfest på jobbet. Till helgen ska vi till Sölvesborg för att fira att min kusin Hampus fyller hela 20 år! 
 
På fredag är det idolfinal och jag är så glad att Kadiatou och Sebastian står som finalister. Tycker de är fantastiska båda två. Jag och Dan ska fira med soffhäng och tacos i vanlig ordning.
 
Hmm, ja det var nog det. Jag försöker förstå att jag bara ska jobba 3 veckor den här månaden och sedan har jag julledigt. Galet, men ska bli skönt.
 
Vi har secret santa på jobbet. Vi har fått vars en person som vi ska vara extra snälla mot i hemlighet. Imorse när jag kom till kontoret hade någon pyntat mitt skrivbord med gulliga små julrenar. Hur fina? Blir så glad av sånt här!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Massa kärlek till dig och kramar ❤️❤️❤️

Svar: <3
Sofie Strandberg

2018-12-08 @ 20:25:45
Postat av: Sara W

Massa kärlek till dig och kramar ❤️❤️❤️

2018-12-08 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0