Vecka 50

Bara 3 veckor kvar av 2018! Nu går vi in i vecka 50 och jag har massvis på jobbet jag måste få gjort innan det är dags för julledighet. Tur att jag jobbar både den här veckan och nästa, annars hade jag dött av stress.
 
Helgen har varit fin annars. Jag har varit på kalas och glöggmys och träffat både släkt och vänner, så jag har laddat mitt batteri med kärlek och energi. Jag har dokumenterat lite, så ett inlägg med helgens bilder kommer.
 
Men vad händer den här veckan då, förutom jobbelijobb? Massvis med roliga saker!
Imorgon ska jag träffa Johanna, Desirée och Jaana på en fika hemma hos Johanna. Johanna och Steve har bott i Detroit ett par månader, så det ska bli kul att ses och kramas lite. På onsdag ska jag på pilates och på torsdag är det Lucia, då ska jag och Dan klä vår gran. Jag har inte jättemycket julkänsla just nu, men hoppas att den kommer igång ordentligt när vi får upp granen.
 
På fredag ska vi äta sushi från Chill Out och dricka vin hemma hos Amanda, och på lördag ska vi ha julmys hemma hos Carro och Johan i Bjärred. Söndag är det vila och julklappshandling som gäller!
 
Ja, lite så ser den här veckan ut. Jag ska se om jag kan klämma in lite julbak också, kanske på söndag.
 
Slutligen vill jag bara tipsa om det här fina inlägget Regina skrev på sin blogg! Alltså, vilken fin vän jag har <3
 
 
Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: M

Så fint skrivet! Och så snällt av henne! Puss <3<3

2018-12-11 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0