En bortglömd skjorta.

Här kommer ett par bilder från igår när jag hittade en bortglömd skjorta i min garderob och tänkte att det kan ju vara kul med lite vitt för en gångs skull. Svart och mörkt är ju annars min standard.
 
Skjortan kommer från H&M och är prydd med träd och små söta hundar. Känns som jag går runt och bär på en park från Paris, och det är ju inte helt fel.
 
Kostymbyxorna är också från H&M och det vet ni redan. Känner just nu spontant att jag behöver en kavaj för att matcha. Man blir automatiskt väldigt vuxen när man bär kavaj, kanske något för mig som aldrig riktigt vill växa upp.

Kommentarer
Postat av: Carro Blomqvist - I min Bipolära karusell

Du har verkligen en så himla snygg klädstil!

Svar: Oh, tack!! Vad glad jag blir :)
Sofie Strandberg

2018-02-08 @ 16:17:05
URL: http://carroblomqvist.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0