En lista, såhär en onsdag


Hej! Hur är det med dig idag?
Tjatja, det är okej med mig. Skönt att vara tillbaka i vardagen och komma tillbaka i rutiner. Det som just nu är jobbigast är att lämna Nima själv hemma på morgonen.
 
Vad gör du i skrivande stund?
Sitter i soffan, tittar på Jane The Virgin och bloggar :)
 
Dagens kläder?
Innan idag hade jag kostymbyxor, kavaj och blus. Just nu: Pyjamasbyxor och fortfarande blus, haha.
 
 
Kvällens planer?
Inte särskilt mycket, titta på TV, blogga, kanske göra ett quiz till helgens festligheter.
 
De TV-serier du följer just nu?
Nu för tiden tittar jag främst på Bonusfamiljen, Younger, Jane The Virgin och This is Us. Snart börjar en ny säsong av New Girl, är så pepp på den. Försöker ta mig igenom the Crown, men tycker inte den är jätterolig.
 
Vad ska du göra i helgen?
Fira min födelsedag ett par dagar för tidigt. Först en middag med mina närmsta tjejkompisar på lördag och sedan fika med Dans föräldrar på söndag. Ska bli mysigt.
 
 
Den senaste filmen du såg?
Vi såg Three billboards outside Ebbing, Missouri på bio. Den var bra! Rekommenderar den verkligen.
 
Sockersuget för tillfället?
Choklaaaad. Alltid choklad. Älskar daim. Blir sugen på det nu bara för det.
 
 Hade också kunnat tänka mig den här tårtan. ÄLSKAR prinsesstårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0