Söndagsläget.

Hej och glad söndag! Hoppas ni har haft det bra idag. Jag har mest gått runt och fixat med grejer hemma. Så skönt med en sådan söndag. Satte på mig mysig tröja och vägrade smink. Jag brukar göra det på söndagar, känns som huden kan behöva vila någon gång då och då liksom.
 
Efter att vi städat lite, tvättat, bäddat rent sängen med mera gick vi på en lägenhetsvisning vid 16-tiden. Huset är helt nybyggt och ligger bara fem minuter från oss. Dock var lägenheten för liten, en tvåa på 54 kvm.
 
Men superfin och på våning 5, alltså vilken dröm att bo på femte våningen!
 
Efter lägenhetstittandet gick vi och handlade och sedan hem för att laga mat. Idag blev det grön ärtsoppa som Sara W har tipsat mig om. Supergod! Det ser kanske inte så aptitligt, men det var det. Så har min söndag sett ut, snart är det Bron på SVT och det får man ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Vad kul att du också tyckte det var jättegod 😍👌🏻

2018-02-15 @ 06:58:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0