Vad jag shoppar när jag har ont i hjärtat

Okej, dramatisk rubrik. Men tänkte visa ett par saker jag köpte i helgen när jag gick på stan, låtsades som att allt var som vanligt och helst inte ville gå hem till en lägenhet som kändes tom.
 
Jag har inte haft någon kavaj alls tidigare. Och det måste man väl ha? Tänker att den kan bli användbar i alla fall.
 
Kände mig sjukt fräsch. Ber om ursäkt för barfota-situationen. Kavaj från H&M.
 
Jag köpte även det här linnet med spets från Gina. Klart man behöver ett linne med spets liksom.
 
Såg ut såhär när jag och Dan gick på bio i lördags. Och det var den senaste uppdateringen från min garderob!

Kommentarer
Postat av: Marina

Men gud.... barfota och kavaj? :O

Svar: Hahaha, jag vet! Snyggaste kombon!
Sofie Strandberg

2018-03-12 @ 19:44:10
Postat av: Marina

Hahah! Fast du verkar ju tycka om att vara barfota, i alla fall på sommarbilder.

Svar: Ja, jag vet! På sommaren är jag det nästan alltid, haha! :)
Sofie Strandberg

2018-03-13 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0