Vecka 9.

Men självklart ska vi också ha ett vanligt vecko-inlägg denna dag. Sånt hoppar vi inte över bara för att jag fyller år.
 
Idag ska jag som sagt äta på Elysée med Dan och fina vänner för att fira mina 28 jordsnurr. Imorgon och på torsdag ska jag på spinning, ska bli så skönt efter en helg där jag knappt har rört på mig (mer än att dansa dårå). På lördag ska jag äta middag med min familj och på söndag ska jag fira min lilla guddotter som fyller hela 4 år idag! Så kul att hon föddes på min födelsedag <3 Lilla fisen.
 
Annars ser väl veckan ut som vanligt. Jobba, titta på TV-serier, gå på stan, träffa kompisar, pussa på Dan. Sånt som gör livet roligt och fint.
 
Hoppas ni får en toppenvecka och en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0