Fredagslistan.

 
Jag hade egentligen tänkt göra ett inlägg med tips på lite serier, men jag orkade inte igår. Var så trött, ÄR så trött. Men nu är det fredag och då får man ju tagga till! Ikväll ska jag på fest, yey! Dricka bubbel, yey! Ha på mig en ny snygg blus, yey! Så det där serieinlägget får bli till helgen, nu kör vi en fredagslista istället.
 
Veckans bästa?
Att jag har kört igång med träningen efter jul igen. Jag mår så bra av spinning, det är så skönt för kroppen och huvudet tycker jag.
 
Veckans sämsta?
Mina oroliga nätter och att våren aldrig kommerrrrr. Januari känns verkligen som årets längsta månad.
 
Veckans serie?
Bonusfamiljen på SVT play! Så jäkla bra, vettig, rolig och helt rätt.
 
 
Just nu?
När det här inlägget publiceras sitter jag i ett planeringsmöte på jobbet och planerar projekten inför nästa vecka. 
 
Helgens planer?
Ikväll ska jag på födelsedagsfest hos Desirée och Micke, imorgon ska jag och Dan gå på bio och på söndag har vi inga planer. Vilken fin helg tycker jag. Får hänga med många av mina favoritpersoner!
 
Vad har du tänkt mycket på i veckan?
Nästa resa vi ska göra. Vill så gärna iväg i mars/april men det blir nog inte så. Får vänta tills i sommar istället.
 
Veckans klädesplagg?
Mina en miljon blusskjortor som jag har i ungefär samma snitt men olika färger.
 
 
Dagens fredagshumör?
Sugen på bubbel.
 
Bästa fredagsmaten?
Någon god hämtmat typ sushi, eller tacos!
 
Den bästa fredagslåten?
"Feel it still" är fortfarande min favoritpepplåt. Men om jag måste säga någon annan så säger jag denna.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Låter som en underbar helg! Hoppas du får mindre oroliga nätter :)

2018-01-19 @ 22:40:29
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0