Fredagsuppdatering och ett reafynd.

Hej på er! Vilka tre intensiva dagar det varit för mig. Har varit på mingel med jobbet både onsdag och torsdag och är jättetrött nu. Idag håller vi fredag hemma i TV-soffan framför Talang. Jag är typ kär i Bianca Ingrosso, love her.
 
 
Igår när vi hade en försenad julfest med jobbet såg jag ut såhär. Favoritjeans från Gina och en ny blus! Fyndade den på Ginas rea för endast 80 pix. Tack, tack sa jag till kassörskan och cyklade sedan visslandes hem.
 
Nej, nu ska jag mest chilla och sedan gå och lägga mig ganska tidigt. I helgen är lördagsmiddag med fina vänner och söndagslunch med familjen inplanerat. Jag tänkte också gå på stan och försöka hitta en ny parfym. Bara mysiga och roliga saker med andra ord. Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0