Trettonafton och familjemiddag

Vi tar en liten paus från Pragberättandet och kikar på vad vi gjorde i helgen istället. Då åkte jag och Dan till mamma och pappa i Löddeköpinge för att äta middag och umgås. Min morbor och hans fru Pia var där, så mysigt att få umgås med familj och släkt lite på julledigheten!
 
Det serverades trerätters middag och till förrätt fick vi lax med saffranssås och löjrom. SÅ GOTT. Alltså vill äta detta igen.
 
Till varmrätt fick vi oxfilé, hasselbackspotatis, brunsås, sallad och haricots verts. MMM. Och till efterrätt blev det glass, men det fångades inte på bild.
 
Titta fin familj! Alice och mina småbröder Carl och Christoffer.
 
Och så jag och Dan! Jag hade en ny blus på mig som jag fyndade på Zaras rea i Prag. Mycket nöjd! Sedan umgicks vi och pratade tills klockan blev halv två på natten och jag och Dan tog bussen hem igen. En mycket fin kväll med finaste familjen! <3

Kommentarer
Postat av: M

Ser riktigt mysigt ut! Längtar nästan tillbaka till Julen! Puss <3

2018-01-17 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0