Vecka 1.

 
Jisses nu har det ekat tomt här ett par dagar! Men nu är jag hemma igen. Det har varit mysiga dagar i Prag och igår var jag och Dan så trötta. Skönt att spendera en hel dag framför TV:n med att titta på nya Bron och Beck.
 
Det blir ett ganska sent veckans-inlägg, men jag har i alla fall semester torsdag och fredag också. Så skönt! Ska bara ut och promenixa, lyssna på poddar, göra ansiktsmasker och ta det så lugnt. Ska kanske städa lite också. På fredag ska vi hem till mamma och pappa på middag. En sista familjemiddag nu när hela familjen är samlad i Skåne, ska bli mysigt.
 
Känns som ett rätt bra sätt att starta januari och 2018. Nu har jag en miljon bilder att redigera från Prag. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0