Vecka 3.

Goood morgon! Har ni haft en bra helg? Min har varit jättebra. I fredags tog vi det bara lugnt hemma, i lördags var vi på överraskningsfest för Niclas och igår städade vi ut julen och tittade på Bron. Fint!
 
I helgen tittade vi på lite resor till sommaren. Längtar så till värme, vår och ljusa kvällar. Först tänkte vi att vi skulle åka till New York igen, men nu fundererar vi på Italien eller Portugal. Vi får se! Jag vill i alla fall till ett varmt ställe den här sommaren. Förra året hade vi ingen resa inplanerad och så blev det en så kall och tråkig sommar. Så i år ska jag i alla fall få lite värme och sol.
 
Den här veckan är ganska lugn. Ikväll ska jag på spinning och på onsdag ett bodybalancepass. Annars är veckans to do att införskaffa en kalender för 2018, känner att jag inte har koll på någonting just nu.
 
Hoppas ni får en fin måndag!
 

Kommentarer
Postat av: M

Tycker ni ska åka till Italien i så fall!

Puss <3

2018-01-16 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0