Fredag med after work och tapas

I fredags cyklade jag och ett par kollegor till Lilla torg efter jobbet. Vi tänkte att en after work kunde passa bra och jag tyckte vi skulle gå till La Roche och sätta oss på deras uteservering. Jag älskar detta! Sol, uteservering, ett glas cava, lukten av varm asfalt och helgpeppade personer som cyklar förbi.
 
La Roche är en av Malmös bästa tapasrestauranger tycker jag. God och prisvärd tapas! Jag åt friterad manchego med tomatsalsa, potatas bravas.
 
Och friterad calamares! Så himla gott.
 
När klockan blev åtta cyklade ett par hem och jag, Susanna och Stina satte oss på Folk å Rock, pratade om sommaren och livet. Vilken fin start på den här helgen. Nu jobbar jag bara en vecka till sedan är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0