Fyra bilder från vårt tisdagshäng i Löddeköpinge

Förra tisdagen var jag och Dan hemma hos mamma och pappa för att umgås, mysa och äta middag. Det var bara jag, Dan, mamma och pappa den här gången. Min familj är så stor och vi brukar oftast vara ganska många, men det var väldigt mysigt att bara var vi fyra den här gången. Det är viktigt med kvalitetstid! Pappa bjöd på en fördrink som jag inte kommer ihåg vad det var, men himla god var den.
 
Det var strålande sol och vi satt ute i trädgården. Kolla gulliga föräldrar!
 
Vi åt mycket och länge, och pratade om semesterns olika resor. När klockan blev åtta tittade vi på Allsång på Skansen. Vi älskar ju Allsången, jag brukar skriksjunga högt till och Dan skakar alltid på huvudet, haha.
 
Sedan pratade vi och drack vin tills klockan blev halv elva och vår sista buss hem till Malmö gick. Ett riktigt mysigt tisdagshäng med mina fina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0