Sölvesborgshelg: Söndag

Söndag i Sölvesborg! Vaknade, åt en pangfrukost, gjorde oss i ordning och körde till Yngsjö. När jag var liten hade min mamma, moster och morbror en stuga som de delade i Yngsjö. Vi sålde den när jag var runt 14 och jag har därför så många fina minnen härifrån. 
 
En av de finaste stränderna som finns! Här har jag spenderat många somrar.
 
Efter lite sol och bad (och jag brände min rygg!! :( ) så körde vi tillbaka till Sölvesborg.
 
Dags för den obligatoriska glassen från glassbåten! Jag tog den största mjukglassen de hade. Så jäkla gott.
 
Resten av dagen hängde vi här, på terrassen. Vi solade och pratade världsproblem.
 
Åt fiskgratäng till kvällsmat, drack rosé och pratade om resor. Vid 20-tiden tog jag och Dan tåget hem till Malmö igen. Jag får alltid ångest när jag ska åka hem från Sölvesborg. Älskar att vara där. Tack Pia, Ola och Hampus för en toppenfin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0