Dagens klädesplagg måndag till lördag

Förra veckan dokumenterade jag vad jag hade på mig nästan varje dag! Alltså, allt för er. Vi kikar!
 
Måndag
Måndag och värmeböljan fortsatte. Det var lite svalare den här dagen och jag hade på mig luftiga kostymbyxor från Zara och en blus från H&M. I bakgrunden ser ni Nima som försynt tittar fram.
 
Skorna är från Din Sko. Kommer ihåg att jag svettades ihjäl i den här outfiten.
 
Tisdag
Ny dag och nya kläder! Hade på mig en ljuslila klänning från Filippa K som jag tänkte skulle vara sval och skön. Men ack nej, lika varm den här dagen.
 
Hade på mig en svart kofta när jag cyklade till jobbet istället för jacka. Så skönt! Hade nog i och för sig inte behövt den heller.
 
Onsdag
På onsdagen hade jag äntligen lärt mig hantera de 28 graderna. Tog på mig en sommarklänning utan ärmar och som var luftig och skön. Hade såklart kofta på mig när jag cyklade till jobbet.. Ordentlig som man är. 
 
Älskar den här klänningen. Tänker att den ska få följa med till Rom i sommar. Skor från Din Sko!
 
Torsdag
Så blev det torsdag. Haha, jag ser riktigt hur trött jag är på de här bilderna och så redo för helg. Nya shorts från Lindex och en blus från Vero Moda.
 
Så skönt med shorts! Ska hänga i dessa mycket i sommar. Hängde på jobbet hela dagen, hade byråmöte tills klockan blev 18 och somnade på soffan klockan 20 pga så varm. Fin dag!
 
Fredag
Fredag! Världens bästa dag. Var dessutom nyfriserad, tog topparna och klippte upp det lite. Känner mig sommarfin! Ser ni att mitt hår har blekts väldigt mycket nu i solen förresten? Tycker det kan bli lite ljusare över sommaren.
 
Var i alla fall fredagsfin i klänning från MQ av märket Stockhlm. Gick på after work och umgicks med Jenny på kvällen, men mer om det i ett eget inlägg.
 
Lördag
Så blev det lördag och helg! Jag började dagen med att promenera en mil. Sjukaste morgonpromenaden på länge. Sedan gjorde jag och Dan oss i ordning och åkte till mina föräldrar i Lödde. Mina småbröder hade födelsedagsfest och jag var festklädd såklart.
 
Klänningen är ny och kommer från Lindex. Den får minsann också hänga med till Rom i sommar. Mer om kvällen kommer senare.
 
På söndagen gick jag runt i pyjamas och tittade på TV-serier nästan hela dagen. Men vilken fin vecka! Fick använda många av mina sommarklänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0