Fredag, after work och rooftop bar

I fredags frågade Jenny mig om vi skulle ta en liten AW efter jobbet. Javisst sa jag! Och såg sedan att Kasai in the Sky, alltså skybaren på Studio, hade nyöppning och fest. Så vi gick dit, åkte 14 våningar upp för att titta på vår underbara stad i en helt ny vinkel.
 
När vi kom upp till baren blev vi försedda med vars 2 drinkbiljetter och saltade edamamebönor. Tack, tack.
 
Jenny, mitt eminenta häng!
 
Servitriserna gick runt och serverade plock mat såsom friterade räkor och sushi.
 
Och helt plötsligt började en man spela på en saxofon och geishor spatserade runt på terrassen. Då var klockan 19 och jag och Jenny kände oss redo för att cykla hem och äta tacos. Men vilken fin spontan after work det blev!

Kommentarer
Postat av: emma

ser härligt ut :)

2018-06-06 @ 13:43:17
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0