Media Evolution Citys invigningsfest 2018

I fredags hade Media Evolution City sin årliga invigningsfest och i år var det fjärde året i rad som jag skulle gå. Jag och mitt eminenta crew bestående av Sandra, Christoffer, Sarah och Dan möttes upp vid 16 för att dricka vin på vår balkong.
 
Jag var uppklädd i ny klänning från Mango!
 
Vid 17-tiden traskade vi ner mot Media Evolution City som ligger cirka 5 minuters promenix från vår lägenhet, nära och bra!
 
Det var som vanligt ganska mycket folk. Vi minglade och besökte de olika kontoren. På ett fanns det en gigantisk skål med fruktig bål.
 
På ett kontor träffade jag den engelska kungafamiljen och hängde med Camilla och Meghan Markle, hej hej!
 
Sedan begav vi oss ut på uteserveringen för att njuta av solen.
 
Mötte upp Amanda och Des!
 
Och gick för att köpa halloumiburgare.
 
Gullig Dan.
 
Sarah och jag.
 
Camilla och Meghan hängde med oss hela kvällen. Jag måste ha gjort ett bra intryck!
 
Vi (eller Amanda, Des och Dan.. jag missade detta pga minglade runt i vanlig ordning) tog foto i fotoautomaten.
 
Mötte upp fler kompisar.
 
Efter dans och ett par timmar av hesskrikande pga mycket hög musik var det dags för mitt gäng att tacka för oss och traskade hem i sommarkvällen. Men vilken fin fredag hörrni! Tack Media Evolution för en lika fin invigningsfest som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Du tycker verkligen inte om strumpor va? :D

Svar: Haha, inte på sommaren hallå. Kan ju inte ha strumpor till klänning och sedan bara ben.
Sofie Strandberg

2018-06-23 @ 09:49:30
Postat av: Marina

Jooho! Jag skulle aldrig gå utan strumpor :D

2018-06-28 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0