Sommarfest och småbröders födelsedagar

I söndags fyllde mina småbröder hela 23 år! Herregud alltså. Själv har jag inte åldrats en dag. De ställde i alla fall till med en stor sommarfest på lördagen för att fira ordentligt. Klockan 17 anlände jag och Dan till Lödde som bjöd på strålande sol.
 
Det hade redan kommit massvis med vänner som var taggade.
 
Fler folk började komma och vi satt ute och pratade. Här är Sös och Simon!
 
Alice och Carl.
 
Vi pratade om sommarplaner och livet.
 
Fina Emma!
 
Det spelades beerpong och vi svalkade fötterna i poolen.
 
Dan och Didrik.
 
Jag och söstra mi!
 
Sedan badade vissa och andra absolut inte (såsom jag). Vi dansade, pratade och blev myggbitna tills klockan blev 3 på natten och det var dags att sova. Bra kväll allt som allt. Grattis Carl och Christoffer till era 23 år!

Kommentarer
Postat av: emma

det ser vläldigt trevligt ut :)

Svar: Det var det! :)
Sofie Strandberg

2018-06-07 @ 21:36:30
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0