Vecka 24

God morgon!
 
Måndag igen och nu är det vecka 24. Nästa vecka är det midsommar, helt galet! Den här veckan ska det dock bli lite kyligare och till och med regna här i Malmö. Jag tycker inte att det gör så mycket. Vi har haft sol och 25 grader varje dag i nästan två månader, det är bara bra om det regnar lite.
 
Jag har haft en fin helg med överraskningsfest för min kompis Markus, morgonpromenader och pizzamys hemma i soffan. Precis som jag vill ha det! Lite gott och blandat.
 
Den här veckan då? Jag ska väl göra det vanliga: Jobba, gå på stan, springa lite, laga goood mat med härliga färska råvaror man kan köpa nu och titta på TV-serier. På fredag ska jag och ett par vänner på Media Evolution Citys årliga invigningsfest. Det ska bli kul! Annars har vi inte mer inbokat den här veckan, vilket känns väldigt skönt.
 
Men jag har en del blogginlägg förberedda till er, så håll utkik! :)
 
Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0