Vecka 25

God morgon!
 
Midsommarveckan! Den här veckan jobbar jag bara tre dagar eftersom det är midsommar på fredag och jag har tagit semester på torsdag. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är sommar, ändå sitter man på uteserveringar utan jacka tills klockan blir 23. Jag älskar det.
 
Helgen har varit mycket fin. Jag och Dan har både varit på festligheter, tagit det lugnt hemma, lagat mat och sett klart båda säsongerna av The Crown. En och annan runda till stan har vi också hunnit med. Det känns som den här helgen har varit fyra dagar lång istället för två, och sånt gillar man ju.
 
Den här veckan har jag fullt upp på jobbet och på torsdag när jag är ledig tänkte jag förbereda lite saker till midsommar. På fredag ska vi hem till Sarah och Niclas och fira. Det ska bli så mysigt och jag har en ny färgglad klänning som väntar på mig i garderoben.
 
Självklart har jag massvis med inlägg förberedda till er också!
 
Hur ska ni fira midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0