28 år och familjemiddag.

I lördags hade jag bjudit hem min familj för lite sent födelsedagsfirande av mig. Sös och pappa var såklart på plats.
 
Min lillebror Carl, hans flickvän Alice och min lillebror Christoffer.
 
Vi drack bubbel och skrev lappar till subject bowl (man lägger lappar med allmänna frågor i en skål, och den som sedan tar upp lappen måste svara).
 
När klockan blev 18.30 promenerade vi till restaurang Torget som ligger på Masttorget här i Västra Hamnen.
 
Hade bokat bord och vår "lilla" familj tog upp hela 8 platser. Min fina familj, älskar dem så innerligt.
 
Lillebror Carl hade kommit ner ända från Stockholm för att fira! <3
 
Christoffer, Dan och Sös!
 
Och så jag såklart, 28 år och glad.
 
Maaat! De flesta av oss beställde hamburgare och jag tog älgburgaren. Så gott! Rekommenderar verkligen Torget Bistro Burgers.
 
Efter maten gick vi hem och fortsatte med subject bowl. Väldigt roligt fast att man redan känner varandra så väl! Jag brukar såklart inte ringa min mamma och fråga "Vad är ditt drömresmål?".
 
Och så åt vi såklart födelsedagstårta.
 
Så mysig och fin kväll. Nu har jag blivit firad hundra gånger, sjukt nöjd med det. Tack alla! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en mysig kväll!! Puss <3

2018-03-15 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0