Dan 34!

I tisdags fyllde min absoluta favoritperson i hela världen år! Dan blev hela 34 och det skulle givetvis firas. Efter jobbet promenerade jag över till Vigårda på Malmö Central.
 
För att möta upp mitt fina lilla gäng! Caroline och födelsedagbarnet <3
 
Jag och Sarah.
 
Plötsligt kom Niclas och Johan med ett gäng presenter!
 
Men först – middag! Jag beställde burgare med portabellosvamp och sötpotatispommes. Lägg ägg så gott!
 
Sedan öppnade Dan sina presenter och han fick massvis med fina grejer till sitt lilla hemmagym såsom en pilatesboll och en träningsmatta. Sedan tog vi en kaffe och kvällsfika innan jag och Dan traskade hem genom vår fina stad. Vet att ni har undrat så mycket över vad jag köpte till Dan i födelsedagspresent! Inte? Nänä. Han fick i alla fall biljetter till Alex och Sigges livepoddshow i Lund i april! Han tycker mycket om dem, så tyckte det var en passande present. Jag vet, så snäll flickvän :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va mysigt! Längtar till ditt peppiga fredagsinlägg imorgon <3!

2018-03-22 @ 23:00:27
Postat av: M

Myspys! <3 Ses på söndag! Puss

2018-03-23 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0