En styck vårlista.

Tanken är ju att det ska vara vår nu, även om det snöade här i Malmö igår. Tycker att vi i alla fall får pigga till det här inne på bloggen med en vårlista.
 
Hur såg ditt liv ut förra våren?
Haha, var tvungen att gå tillbaka i bloggarkivet och kolla. Jo, men jag hade det bra förra våren! Jag var relativt ny på jobbet, hängde med fina personer och längtade till Parisresan som var inplanerad i maj.
 
 
Har våren börjat som du tänkt dig?
Alltså nej. Vad händer med det här vädret? Snart april och det snöar fortfarande. Lägg ner.
 
Hur hoppas du att våren blir i år?
Jag hoppas att den blir varm och solig, så att jag kan hänga på uteserveringar. Den får såklart gärna vara fin överlag. Vill springa på många äventyr, vara lycklig och må bra. Sedan får sommaren gärna komma snabbt också. Är väl inte för mycket begärt?
 
 
Vad är dina planer för våren?
Ska boka in en resa till sommaren och åka till mina kusiner i Stockholm. Annars ska jag mest göra sånt jag brukar göra: hänga med vänner och familj, gå på bio, äta ute, sätta igång med löpningen. Tja, typ så.
 
Vad är det bästa med våren?
Att det blir ljust och grönt igen, att sommaren snart snart kommer, att folk blir glada och pepp, att det börjar bli varmt och man kan hänga in sin dunjacka i garderoben.
 
 
Vad är ditt vårplagg nummer ett?
Älskaaarr min rosa kappa. När jag får plocka fram den är det vår på riktigt.
 
Bästa vårstället?
På Lilla Kafferosteriets innergård. Eller La Roches innergård. Eller vilken innergård som helst egentligen!

Vad ska du köpa inför våren?
Bra skor att gå i. Har typ sämst skor på våren. Behöver ett par sneakers som både är snygga och sköna att gå i.
 
 
Vad kommer du äta i vår?
Vad kommer jag INTE att äta i vår? Kommer att äta allt. Tänker också att jag ska hänga hemma hos Sarah och Niclas mycket, så att man kan få äta grillat :)
 
Vad ser du fram emot mest?
Att den jäkla snön försvinner. Så trött på den nu.
 
Har du redan några sommarplaner?
Vi ska som sagt boka en resa inom kort och som vanligt ska vi en sväng till Sölvesborg. Men annars har vi inget inplanerat än, tack och lov!
 
Lista helt och hållet snodd av Regina!
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Grillat rökigt kött och saltiga majskolvar... DREGLAR!!

2018-03-28 @ 18:52:46
URL: http://nouw.com/ewees

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0